Racun tikus RTV - RM 39.00


1 / 4
2 / 4
3 / 4
4 / 4


Penerangan :

 

RTV Racun Tikus Victory.*

Untuk makluman, RTV ni ialah racun yg beku darah tikus.

Dalam racun ni ada ramuan khas yg boleh tarik tikus untuk makan iaitu ramuan yg diproses dengan biji gandum grade A. Sangat disukai tikus.
So bila dia makan RTV ni, dia akan macam kena stroke, tak dapat nak jalan. Biasanya akan mati ditempat racun tu.

Letak RTV ni di tempat laluan tikus. Dia makan kat sana, dia akan mati ditempat tu jugak.

Jadi senang nak buang bangkai dia nanti. Takdela dia mati tempat tersorok. 😎😎

*Cara Guna Senang Jer* ‼

Hanya letak 10-20 biji racun ditempat laluan tikus atau diluar lubang tikus. 🐀🤛

Guna RTV waktu malam. Biarkan ia semalaman dan esoknya dah boleh tengok hasil..

*Harga normal 1 pack = RM39 + RM10 postage = RM49

http://www.wasap.my/60173732385/RTV



Website : http://eBazarOnline.net
Iklan oleh : zulpng71 (zulkiflihussin5717@gmail.com)


Disclaimer: eBazarOnline.net adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan website pengiklanan online dan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang iklan. Segala info iklan dan banner iklan adalah sepenuhnya menjadi tanggungjawab pemasang iklan tersebut.


         advertisebiz

               rm20


Cari Ikan

Kata Carian :  


Kategori



homestay

www.homestaymalaysia.com.my


Facebook


Website Stats